Каталог файлів
Головна » Файли » Науково-методична проблема |
[ Викачати з сервера (113.3 Kb) ] | 27.11.2014, 23:57 |
Схвалено на засіданні кафедри менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (протокол № 6 від 12 червня 2014 року)
Укладач: Назаренко Л.М., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Рецензент:
Петров Валерій Федорович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», Заслужений працівник освіти
Макаренко-Нітовкіна Тетяна Володимирівна, магістр, Старший викладач кафедри менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Формуємо соціалізуючий простір. Методичні рекомендації / укладач: Л.М. Назаренко – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2014 - 52 с.
У методичних рекомендаціях викладені психолого-педагогічні аспекти процесу соціалізації дітей та учнівської молоді, концептуальні підходи до моделювання соціалізуючого простору, розроблено та обґрунтовано його типову модель. Науково-методичні матеріали призначаються методистам, керівникам і педагогам дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, а також можуть бути використані в роботі з батьками, громадськими організаціями.
КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2014 рік
ЗМІСТ ВСТУП………….…………………………………………………………………4 1. Психолого-педагогічні аспекти процесу соціалізації дітей та учнівської молоді….………………………………………………………………………….6 2. Концептуальні підходи до розбудови моделі освітнього соціалізуючого простору: вітчизняний та зарубіжний досвід…………………………………15 3. Технологія створення моделі соціалізуючого простору..……………….…29 Література………………………………………………………………………..49 | |
Переглядів: 591 | Завантажень: 38 | |
Всього коментарів: 0 | |