22:41 Єдиний методичний день учителів природничо-математичного циклу | |
Якість навчально-виховного процесу школи, його результати
певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та
методичної майстерності. З метою поліпшення фахової підготовки
педагогічних кадрів у школі проводять спеціальну методичну роботу, яка спонукає
кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню
членів колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися
педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання
в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку. У 2013/2014 навчальному
році адміністрація Козацької школи вирішила увести в практику методичної
роботи з педагогічними працівниками закладу новацію - проведення
кожним шкільним методичним об'єднанням єдиного методичного дня. У
програмі заходів такого дня — відкриті уроки членів методичного об'єднання,
розгорнутий аналіз та обговорення їх на засіданні «круглого столу». 15 листопада 2013 року відбувся єдиний методичний день
учителів природничо-математичного циклу, керівником якого є вчитель біології
вищої кваліфікаційної категорії Коломоєць Лариса Євгеніївна. У рамках заходу було проведено 5 відкритих уроків. Відкрив даний методичний
захід учитель географії Коломоєць Віктор Іванович уроком на тему "Тропічні
пустелі Африки" у 7-А класі. Під час уроку учні працювали над
створенням "асоціативного куща" до слова "пустеля", схем
"Типи пустель", "Шляхи пристосування живої і неживої природи до
кліматичних умов пустель". Учениці Хангальдова Алевтина, Большега
Катерина, Пожарова Юлія, Кнівець Христина виступили з повідомленнями про
рослинний і тваринний світ тропічних пустель Африки. Коломоєць В.І.
продемонстрував високу професійну майстерність, адже використав ефективні
методи навчання, стимулював активність учнів, їх розумову діяльність,
спонукав до роздумів та продукування власних гіпотез. Розповідь
учителя супроводжувалася чудово ілюстрованими наочними засобами навчання. Продовжив єдиний
методичний день директор школи Приходько Олександр Іванович, який запросив
колег на урок астрономії в 11 класі на тему "Планети земної
групи". Учні звітували про результати спостереження за фазами Місяця,
давали астрономічний коментар уривкам з творів М.Лермонтова, О.Пушкіна,
А.Чехова, які описували супутник Землі; працювали над створенням порівняльної таблиці. Під
час уроку Приходько О.І ефективно використав метод навчальної лекції, яка
супроводжувалася добре ілюстрованими візуальними засобами; довів учням і
колегам, що астрономія - наука не лише точна, а й романтична. Урок алгебри у 9-А класі на тему "Функція y=ax2+bx+c, її властивості і графік" учителя математики Покрищенко Галини
Олександрівни відзначався науковістю та діяльнісною спрямованістю навчання. Учні виконували вправу "Усний рахунок",
самостійно працювали з таблицею, виконували завдання на картках, будували
графіки на дошці. Покрищенко Г.О. особливої уваги приділяє розвитку
математичної мови учнів, розумінню математичної символіки, формул, розвиткові
графічних умінь і навичок школярів. Учитель інформатики
Янкін Павло Павлович запропонував колегам відкритий урок з предмету
"Сходинки до інформатики" в одній з підгруп 2-Б класу на тему
"Вікна". На початку уроку Янкін П.П. повторив з учнями правила
поводження у кабінеті інформатики у формі цікавої гри "Згоден-не
згоден"; активізував розумову діяльність другокласників за допомогою
вправи "Знайди схоже". Пояснення вчителем нового матеріалу
супроводжувалося демонстрацією на мультимедійній дошці. Після проведення
фізкультхвилинки учні працювали у робочих зошитах, виконували практичну роботу
за комп'ютерами. Піклуючись про здоров'я своїх вихованців, Янкін П.П. особливу
увагу приділяє дотриманню санітарно-гігієнічних норм під час роботи учнів за
комп'ютерами. На уроці
математики на тему "Множення. Переставна властивість множення" у
5-А класі вчитель математики Ольховой Геннадій Олександрович запросив учнів та
колег у подорож казкою "Снігова королева". Обравши цікаву ігрову
форму, Ольховой Г.О. викликав інтерес до уроку як п'ятикласників, так і колег,
й утримував його від першої до останньої хвилини заняття. Учні разом з головною
героїнею казки Гердою вирушили на пошуки й порятунок її друга Кая, під час
подорожі виконували завдання героїв, що з'являлися на шляху дівчинки: Річки,
Чаклунки, старого Ворона та інших. Завершився
єдиний методичний день вчителів природничо-математичного циклу засіданням
"круглого столу", під час якого відбулося детальне обговорення
відвіданих уроків. Керівник методичного об'єднання Коломоєць Л.Є. відзначила
високий методичний рівень проведених уроків та невичерпний творчий потенціал
своїх колег. На думку директора школи Приходька О.І., відкриті уроки
засвідчили, що педагоги школи йдуть у ногу з часом: чудово
володіють інформаційно-комунікаційними технологіями, розвивають критичне
мислення учнів, створюють комфорті умови для навчання та самовираження кожного
школяра. | |
|
Всього коментарів: 0 | |