Понеділок, 30.06.2025, 00:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 53
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Козацька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Головна » 2013 » Грудень » 2 » Творча співпраця вчителів гуманітарного циклу та початкових класів
12:02
Творча співпраця вчителів гуманітарного циклу та початкових класів
  Сьогодні державою визначено суспільно важливі завдання для освітян - забезпечення розбудови такого освітнього простору, в якому особистість усвідомлювала б свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набувала досвіду взаємодії з соціумом. Виходячи з рекомендацій обласної науково-методичної проблеми "Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі", 27 листопада 2013 року керівниками методичних об'єднань гуманітарного циклу та початкових класів Приходько О.М. та Грибко Л.О. у співпраці з соціальним педагогом Столяр Т.А та шкільним психологом Сичовою Н.П.  було проведено спільне засідання двох методичних об'єднань школи у проектно-рольовій формі. На обговорення винесено проблемне питання "Шляхи оновлення та модернізації сучасної освіти: аспект соціалізація".
   Розпочалося засідання з інтерактивних вправ
"Знайомство" та "Лялька" для згуртування учасників та створення ситуації успіху. Столяр Т.А. надала теоретичне обгрунтування поняття "соціалізація" та ознайомила учасників з особливостями соціалізації учнів Козацької школи. Про правила розв'язання конфліктних ситуацій, особливості побудови індивідуальної бесіди з дітьми різного віку почули від психолога Сичової Н.П.
        Надалі свої напрацювання презентували учасники трьох груп. Учителі початкових класів повідомили про особливості сприйняття дітьми навколишнього світу, їхні психологічні й психічні можливості, емоції, почуття й переживання. Учителі середніх класів доповідали про шляхи формування в учнів умінь і навичок будувати гармонійний діалог. Про види стимулів та мотивів, процес переведення мотивів у стимули повідомили учасники третьої групи - вчителі старших класів. Підсумком роботи стало колективне створення моделі "Успішний учень".
Переглядів: 301 | Додав: Lana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: